Imprezy firmowe
Lubimy imprezy! Organizowane w Browarze Lubicz spotkania firmowe, te bardziej i mniej formalne, zawsze pozostawiają dobre wspomnienia. Wyjątkowe wnętrza, legendarne piwo warzone na miejscu, wyśmienita kuchnia i perfekcyjna organizacja - to składniki dobrej imprezy firmowej.
Do Waszej dyspozycji oddajemy 5 różnych sal, w których można zorganizować małe i większe wydarzenia. Łącznie pomieścimy nawet 400 osób, zatem jeśli w planach jest naprawdę duża impreza firmowa - to Browar Lubicz jest na wyłączność dla Waszych gości.
Potrzebne atrakcje? Oprowadzanie po browarze połączone z degustacją piwa to wspaniały pomysł na urozmaicenie wydarzenia. Oryginalne czteropaki z naszym piwem będą znakomitym upominkiem dla gości – istnieje również możliwość zastosowania etykiet nawiązujących do eventu. Pomożemy z oprawą muzyczną (DJ lub zespół) i innymi elementami, które tworzą imprezę firmową.
Mieścimy się w centrum Krakowa, w niemal bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Głównego, blisko stąd do przystanków komunikacji miejskiej, Plant i Rynku Głównego. Tuż obok znajduje się płatna strefa parkowania oraz ogólnodostępny płatny parking podziemny, dlatego parkowanie jest u nas nie sprawia najmniejszych trudności.
Na terenie kompleksu Browar Lubicz nasi goście mogą skorzystać ze 116 miejsc noclegowych w 29 nowoczesnych, przestronnych apartamentach. To najwygodniejsza opcja dla osób, którzy pragną wypocząć i zrelaksować się w komfortowych warunkach po imprezie firmowej.
Serdecznie zapraszamy do Browaru Lubicz, gdzie składamy unikalne wnętrza, wyśmienitą kuchnię oraz profesjonalną obsługę w jedną niezapomnianą całość, aby stworzyć niepowtarzalną imprezę firmową.
W związku z elastyczną ofertą prosimy o bezpośredni kontakt
z Event Managerem Dominiką Adamek
pod numerem telefonu: +48 786 116 085
lub e-mailem: dominika.adamek@browar-lubicz.com.pl
Event Manager
Dominika Adamek
mobile:
+48 786 116 085 (Monday-Friday, 08:00-16:00)
e-mail:
dominika.adamek@browar-lubicz.com.pl
organises: conferences, workshops, corporate events, tourist groups, wedding receptions, special events